A0:  پیاده روی در گرگان....

 


نظرات شما عزیزان:

Nsm2
ساعت11:21---27 آبان 1389
سلام

ممنون که بهم سر زدی

بازم پیشم بیا

بای


میفا
ساعت9:32---24 آبان 1389
سلام پرنیا جونم،مرسی که میای بهم سر میزنی،شرمنده عزیزم خیلی سرم شلوغه،به زودی آپ میکنم گلم،منتظره آپم باش،قربونت برم

e.....h.....s.....a......n
ساعت20:14---23 آبان 1389
saaaaalam
cheghad up kardi!?!?
shayad ghablan karde budi man nadidam.
ta gofti umadam
ohhhhhh man cheghad khubam!!!!
upe bala halamo bad kard
cheghad bi rahm
emshab khab mibinam
kolle upharo khundam
vali bichare mishodam vase hamashun cm bezaram
man raftam piade ravi
eyne jenaze bargashtam khune
vali halesho dad
kheyli sholugh booda
.
.
.
.
.khob ziadi fak zadam
dastam dard gereft
m30 khabar kardi
bazam khabar kon
bazam miam
booosboooos
bye


عاشق
ساعت12:16---23 آبان 1389
لینکت کردم....مر30.....

عاشق
ساعت11:19---23 آبان 1389
سلام....مر30 از بازدیدت..مممنون...ویلاگ خشکلی داری........دوستداری با هم تبادل لینک داشته باشیم...من میخواستم خودمو لینک کنم اما گفتم تو منو لینک بدی بهتره....منتظرت هستم اگه دوست داشتی...بهم خبر بده...بای..راستی توی سایتم عضو نشدی..بیا....عضو شو...در ضمن اگه سایت تبلیغاتی باهال خواستی...از این آدرس برو ثبت نام کن...اگه لازمم نداشتی بازم ازت میخوام ثبت نام کنی...تا یه چیری گیر من بیاد...مر30

shayan
ساعت1:42---23 آبان 1389
chi baas begam
???
kashki shomali nabodi
...


حسین اکرمی
ساعت1:29---23 آبان 1389
سلام سناتور جون
خیلی ممنون که سر زدی
چرا نرفتی پیاده روی شانستو امتحان میکردی.


مسعودساس
ساعت19:53---22 آبان 1389
سلام
با مطلب: ((قوه عدلیه! آیا؟)) به روزم.
هر کجا مبارزه هست، ما آنجاییم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 22 آبان 1389برچسب:, | 18:35 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس
  • cache01last1475337808